29 Nisan 2011 Cuma

BLOĞUMUN 1.YAŞI KUTLU OLSUNNNN:))))

Gönderen happy zaman: 00:29
   Ayyyy inanmıyorum...kendi bloğumun yaş gününü unuttum:) Günler o kadar çabuk geçiyorki anlamadım gitti...geçen sene yani 22 mart 2010 da açtım bu bloğumu tam bir sene oldu...hatta geçmiş..ben ancak şuan farkettim bunu....

  Benim öyle çok izleyicim olsun gibilerinden bi yarışım olmadı hiç...bi bakıyorum 60 bi bakıyorum 61 sonra yine 60 oluyor :9 şuan 63 izleyicim var:) iii iii bi sende 63 se 4 sene sonra ..:p şaka tabi... öyle bişey kathiyen hesaplamıyorum...varsın 1 kişi olsun önemli değil..boyum uzamıcak izleyicim arttıkça...hem zaten bu bir moda bloğu değil hobi bloğu...aslına bakarsanız ben bu bloğu açarken aklımda izleyicim olsun gibi bir düşünce yoktu...zaten bloğu açmamdaki ama o ara internette çok fazla blog okumaya başlamıştım ve beğendiklerimi aklımda tutmakta zorluk çektiğim için..mia'nın pudrası nı açtım...e tabi sorna gün geçtikçe gördüğüm beğendiğim ilerde yapmayı düşündüğüm..fikirler , evler, moda, makyaj, yemek,dikiş ,nakış,takı, toka yani aklınıza gelebilcek ne varsa..hepsini ekledim..ekledikçe büyüdü ekledikçe büyüdü....

  Bir de şunu çok seviyorum..bloğumu bazen açıyorum..radyoda ekledim ya em dinliyorum hem seviyorum...bi hoşuma gidiyor kendi bloğumu seyretmek bi hoşuma gidiyor...benim yaptığım bişey souçta...renkleriyle oynuyorum...bişiler ekliyorum ...çıkarıyorum...arka plan bakıyorum sonra cık benimki daha güzel daha şirin diyorum:) sanki bloğu doğurmuşum gibi seviyorum...ilk keşfettiğim dönemler geçen sene bu aralar nasıl mutluydum nasıl mutluydum...yaşama sevincimi buldum sanki....:))) neyse çok uzattım kısacası...

  BLOĞUMUN 1.YAŞI KUTLU OLSUUUUNN:)))))

Share |

4 yorum:

Unknown on 29 Nisan 2011 10:11 dedi ki...

nice senelere cnm

! POSH BUTİK ! on 29 Nisan 2011 13:40 dedi ki...

tatlım blogunun geçmiş doğumgünü kutlu olsun;) nice senelere ve yeni paylaşımlara.... Zevkle izliyorum tebrikler;))

happy on 29 Nisan 2011 15:41 dedi ki...

@Modaccı t.ederimmmm:)))

@! POSH BUTİK ! t.ederimmmmm..zevkle izlemenede sevindim:)

Lia on 22 Mayıs 2011 12:43 dedi ki...

Mia ablacım açıldığını şimdi fark ettim biraaz fazla geç olsada nice yıllara eylüldede benimki inşlh... :D

Yorum Gönder

bişimi dicektin??

Related Posts with Thumbnails
 

mutluluklar fabrikası Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez