7 Ekim 2010 Perşembe

Bu koyunlar meşhurolmak istiyormuş:)

Gönderen happy zaman: 20:48






Bu koyunlar az önce bana mail attılar vay efendim niye öteki koyunları meşhur yaptın bizim onlardan neyimiz eksik tüyümüzmü renklide carttıda curttuda neyse dedim tamam ağlamayın sizide ünlü yapıcam:) Bide bunları ünlü yapıcam derken bi mısır fotorafı gördüm aklıma knorlu mısır geldi offf bayılıyorum knorlu mısır tarifimi bilmiyorsunuz tabi siz sölememkiiiiiii:))) 

 Bem gidiyorum içeri fatmagül'ün suçu ne? :) izlicem beni bekliyor Beren Saat iyi oynuyor:) Neyseh artık knorlu mısırımı merak edenler yorumlarını pıt pıt yazıversin heyecanlandım şimdi üşendim yazamıcam tocaman öp-tüm:****


2 yorum:

simon on 8 Ekim 2010 00:44 dedi ki...

ayy çok şirinlerrr:)

mia on 9 Ekim 2010 01:22 dedi ki...

diiimii bende çok sevdim:)

Yorum Gönder

bişimi dicektin??

Related Posts with Thumbnails
 

mutluluklar fabrikası Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez