15 Mayıs 2010 Cumartesi

bi kaç dekoratif bişiler bişiler..

Gönderen happy zaman: 16:33

Bazen dekorasyon dergilerine yada sitelerine bakarken diyorum ki'' of ya bunu ben düşünmüştüm ben yapıcaktım bak yapmışlar gördünmü '' diye isyan ediyorum mesela bu yukardaki bebişin olduğu kara tahta üzerine resimler ve aşağıdaki mutfağı ben düşünmüştüm ama yapmışlar:s


şömine her zaman romantiktir!!!

Arkadaki duvar kağıdına hayran kaldım çok çok güzel.. elma şeklinde tv leri daha öncede görmüştüm çocukların odasına çok yakışır onun armut olanı yada çeşitli hayvan figürlerinde olanıda var yanlış hatırlamıyorsam eğer...

İşte bu akvaryumuda ben yine düşünmüştüm böhüüü yaa böhüü:'( hemde ben mutfakla salon arasına bi geçiş sağlaması için düşünmüştüm yaf:) yapıcam ilerde inş..

Hobi odası 1

Hobi odası 2


ilginç bir merdiven olmuş dimi?hem kitaplık hem merdiven.. ben zaten iki katlı olsun çamurdan olsun dienlerdenim bayıldım:)))
:)

0 yorum:

Yorum Gönder

bişimi dicektin??

Related Posts with Thumbnails
 

mutluluklar fabrikası Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez